aplinka

Dalyvio dienoraštį iššifravo tinklo savanoris

Turinys:

Anonim

Skaityti kažkieno dienoraščius yra negražu. Tačiau ką daryti, jei dienoraštis priklauso seneliui, gyvenusiam per Antrąjį pasaulinį karą? Aišku, perskaityk!

Vienas iš tinklo vartotojų pranešė, kad rado senelio dienoraštį ir norėtų jį perskaityti, tačiau problema ta, kad dienoraštis parašytas nuorašais, kurių anūkas natūraliai neturi.

Į šauksmą atsiliepė savanoris, kuris šiek tiek supranta nuorašą, tačiau nevertina šios srities vertimų. Jis susipažino su dienoraščio nuotraukomis, tačiau neskubėjo padėti vartotojui ir pareiškė, kad rankraščius versti buvo sunku, juos lengviau skaityti ir šiek tiek suprasti apie tokios formos romanus ar religinius tekstus, o rankraščio iššifravimas užtruks daug laiko ir pastangų.

Kas buvo dienoraštyje?

Sprendžiant iš nedidelio dienoraščio fragmento, kurį skelbiame žemiau, jame vyras pasakoja apie savo gyvenimą būdamas armijoje. Apie tai, kuo jis maitinamas, ką veikia kariškiai, kokie santykiai vystosi komandoje, kokios manipuliacijos vyksta. Vis dėlto dienoraščio fragmentą išvertė tas savanoris, kuris atsakė į vartotojo įrašą.

4/4/41 - trečiadienis

Tai reiškia 1941 m. Balandžio 9 d.

Kairėje […] 5:30 tramvajus važiavo […] į ginklų saugyklą. Atvyko 8:00 val. Išardykite visus drabužius, išskyrus batus ir paltus. Išlaikė mažiausiai 20 kambarių įvairiems egzaminams. Egzaminai baigėsi apie 10:00. […] Praėjo ENT okulistas. [Reikėjo … popieriaus ir daiktų … iš alkoholio ir … iš medvilnės]. Galbūt kai kurie asmenys buvo paneigti dėl esamų ligų, tačiau gydytojas jų paklausė, ar jie nori įstoti į armiją. Jei jie pasakytų „taip“, jis pritartų. Kai kurie praleis net prastą regėjimą, jei galės skaityti akiniais. Vienas mano draugas paėmė [jis] turėjo virš 38 svarų antsvorio. Važiavo nuo 10 iki 4 su [… mūsų priešpiečiais]. [Aš turėjau] savo pasirinkimą [vakarienei …], kiti turėjo tik kiaulienos kotletus. Aš pati valgiau, vakarieniaudavau. Iš 620 vyrų buvo apie 10 iš mūsų […], nes pravažiavome.

Naujas suaugusiųjų kruizinis laivas: alkoholis ir geras maistas

Kankinami katės plaukai ant paklodžių: atsikratyti patarus patyrusiam veisėjui

Moteris, kuriai pavyko sužavėti Levą Bi-2: naujos rokerio žmonos nuotraukos

Visų pirma, egzaminai. Mano skaičius buvo 27. Aš išvykau į „Camp Grant“ 8:30 val. IC. Mūsų žinioje buvo visas traukinys. 13 valandų stovėjimas, […] vaikščiojimas mane tikrai pavargo. [Vuksenekas] su mūsų [krūva], ir jis turėjo savo nuotrauką […] laikraštyje.

2014-10-10 - ketvirtadienis

Nurodyta 1941 m. Balandžio 10 d.

Atvyko į Granto stovyklą apie 11:00 val. Buvo […] priešpiečiai su jautienos troškiniu, o mūsų lėkštės buvo užpildytos iki galo. Identifikuota kareivinėse B-204, mano lova yra 22. Labai patogi. Aš negalėjau miegoti iki 2:00 ryto. Pabudau 6:00 ryte. [Gavau įmonę … ateitį]. Išsiųstas į 2 klasę […] testo metu buvo 119-as iš 150 žmonių. Išlaikė verbavimo [įvertinimo] testą. Surinko 45 taškus. Jie švirkšdavo [vidurių šiltinę … visada]. Tada šėrė kalakutą.

Vakarienei buvo duodami likę pinigai. Buvo leista išvykti prieš 23:00, bet aš likau rašyti laiškus. Ranka šiek tiek skaudėjo nuo šūvio. Didžioji dalis gaujos eidavo į šventę mieste, tačiau jie turėjo laukti autobuso ar vaikščioti.

Ekipažas fotografavosi kaip atmintinė. Ne kiekvieną dieną tokie keleiviai skraido

Originalūs „pasidaryk pats“ termosai iš medžio ir epoksidinio molio: meistriškumo klasė

Šiltas veislynas su parketo efektu: instrukcijos rūpestingiems savininkams

41/11/41 - penktadienis

Šiandien nuėjau į bažnyčią ir stovėjau [… visą laiką …]. Dirbo visą dieną: plauna, šluoja ir valo. Daugelis bičiulių buvo perkelti į skirtingas kareivines. Mūsų buvo likę tik 5. Jie nuvyko į kitas kareivines medicinos korpusui. Kiaušiniai ir skrebučiai pusryčiams. Aš nevalgiau vakarienės, nes mano žarnynas neveikė tinkamai. Jis išgėrė vidurius.

2014 12 12 - šeštadienis

Mūsų kareivinėse pasirodė nauji vyrai iš Detroito. Išvalė kareivines. Šiek tiek vaikščiojo. Po pietų nuvykome į Rockfordą ir išgėrėme keletą taurių alaus, kad galėtume sėdėti ir vakarieniauti. Žiūrėjau, kaip čigonė Rose Lee vaidina jos striptizą. […] Mieste tada […]. Jis grįžo į …

14/14/14 - sekmadienis

10 val. Velykų sekmadienis. Visą dieną lijo. Mes apsistojome kareivinėse. Jie žaidė kortomis, aš laimėjau 4 dolerius. Aš išsiunčiau 10 atvirukų ir vieną laišką.

Mergaitė atnešė rankoje dvi permatomas juosteles ir „apgyvendino“ jas savo kieme

Kaip teisingai dėvėti kaukę: gydytojai paaiškino, kodėl barzda gali trukdyti

Blynai iš burnos: Viktorijos Bonio receptas

14/14/14 - pirmadienis

Grantas paliko stovyklą iš „Shelby“ stovyklos 10:10. Atvyko […] 17:00 val., Kad pasiimtų krovinį […]. Nuvykau į Sent Luisą 8:00 val. Jis miegojo viršutiniame lova. Naktį pravažiavo per Kentukį ir Misūrį. Prabudau Tenesyje. Labai kalvotas Misisipė, labai miškingas, daug lentpjūvių. Daugybė [patikrinimų] prie geležinkelio. Atvyko į Šelbio stovyklą 15:15 val.

5/15/51 - antradienis

Tai truko 29 valandas. Maistas traukinyje buvo labai prastas dėl kažkokios klaidos. Konservuoti kukurūzai, jautiena, uogienė, alus ir [kava]. Viskas, ką mes darėme traukinyje, buvo tik žvelgti į kraštovaizdį. Tikrosios paieškos vyko Šelbio stovykloje. Grupė grojo, o sunkvežimiai pristatė mus į mūsų kompaniją. Pristatyta I kliringo įmonei.

Mūsų kompaniją sudaro vyrai iš Viskonsino ir Mičigano. Labai nedaug iš Ilinojaus. Troškinta jautienos vakarienė. [Persikėlė] į palapinę. 16 kvadratinių 5 miegamųjų vietų.

2014-04-16 - trečiadienis

Blynai pusryčiams, jautiena vakarienei, kumpis ant kaulo vakarienei. Parodyta taktika ir trumpas pasivaikščiojimas. Ištuštinti po pietų. Tai buvo geras mažas pratimas. Aš iš vieno stovyklos galo į kitą važiavau armijos sunkvežimiu.

Meistriškumo klasėje išmokau kepti plonus grikių blynus su mielėmis

Kodėl mokytis čiuožti sulaukus 39 metų buvo geriausias sprendimas mano gyvenime

1920 m. Būstus netoli Sidnėjaus nebus lengva rasti net sekėjams

2014 4 17 - ketvirtadienis

Įprastas žygis ir mankšta. Avižiniai dribsniai pusryčiams, jautiena ir [alus] vakarienei. Kasti tranšėjas visą dieną.

2014 4 18 - penktadienis

Jie girdėjo apie karinį mandagumą. Sveikinimas [instrukcija]. Kiaušiniai ir šoninė pusryčiams. Kojų apžiūra. […] Jie vakarienei davė žuvies. Po pietų pagamino daug kastuvų. Išgėrėme 3 skardines alaus […].

1941.01.14 - šeštadienis

[…] ryte. Patikrinimas atliekamas viršininko […]. Po pietų dirbo labai mažai. Visi mūsų drabužiai buvo patikrinti. Plakta kiaušiniai pusryčiams. Kumpis pietums ir pirmiausia suvalgytas žalias salieras. Kumpis ant kaulo vakarienei. Išgėrėme 2 skardines alaus. [… ir popierius].